تاریخ انتشار:۱۱:۳۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: یدالله مرادی گفت:انتخابات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گچساران با مشارکت ۸۵ درصدی انقلابی‌ها در این شورا برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یدالله مرادی، عضو هیات موسس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گچساران در گفتگو با صبح زاگرس، در این خصوص گفت:تشکل یافتن و انسجام نیرو‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام (ره)، رهبری و شهداء یک ضرورت است که الحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور پدید آمده و در شهرستان گچساران هم در همین راستا اقدامات امیدوارکننده و آینده‌دار شکل گرفت.

وی افزود:با این وجود در ابتدا نیز توسط هیات موسس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان یک جمع ۸ نفره تعیین و مقرر شد که بستر مناسب راه اندازی این جریان انقلابی را پدید آورند.

مرادی توضیح داد:بنابراین هیات موسس شهرستان با ثبت نام و گروه بندی عناصر علاقه‌مند بیش از یک هزارو ۲۳۰ نفر را با ۱۲۱ گروه در سامانه مربوطه طی یکماه گذشته انجام دادند و شورای عمومی شهرستان را تشکیل داده و جمع شورای منتخب یعنی از هر گروه ۳ نفر ایجاد شد تا گام نهایی تشکیل شورای شهرستان طی انتخابات حضوری مهیا شود.

وی تصریح کرد:سرانجام همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام این انتخابات در صبح و عصر با رعایت تمام اصول بهداشتی و ضوابط انتخاباتی در کمال آرامش و احترام انجام و با مشارکت ۸۵ درصد منتخبان اعضای شورای شهرستان گچساران تشکیل شد.

مرادی یادآور شد:پس از پایان زمان شمارش آرا در سه بخش بانوان، جوانان و بالای چهل سال به عمل آمده و جهت هماهنگی استانی در اختیار شورای مرکزی قرار گرفت.

وی در پایان تصریح کرد:جا دارد از حسن نیت و همکاری صمیمانه هیات موسس شهرستان و استان و مرکز فرهنگی مسجد امام حسین علیه السلام کوی طالقانی کمال تشکر و قدردانی را نیزداشته باشیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین