تاریخ انتشار:۱۱:۲۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در پیامی روز معلم و کارگر را تبریک گفت و تاکید کرد که پی‌گیر حق و حقوق این دو قشر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در پیامی روز معلم و کارگر را تبریک گفت.

در متن پیام این نماینده ۶ دوره مجلس شورای اسلامی آمده است: بدون تردید معلم شریان حیات جامعه است قداست و حرمت معلم، از منظر شریعت اسلامی در بالاترین منزلگاه قرار دارد؛ لذا ضرورت تکریم معلم و استاد توصیه‌ای دینی و اسلامی است.

در پیام موحد آمده است: ضمن تبریک هفته معلم خدمت همه معلمان و اساتید دانشگاه و گرامیداشت یاد همه معلمان و اساتیدفقید به ویژه آنانی که در دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های والای آن به فیض شهادت نائل آمدند، همین جا به عنوان خادم شما فرهنگیان فرهیخته، هم اعلام می‌کنم که نهایت تلاش خودرا جهت تصویب لوایح و کلیه طرح‌هایی که مرتبط با ارتقای شئونات اجتماعی و اقتصادی فرهنگیان شاغل و بازنشسته باشد از جمله لایحه رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی به کار خواهم بست.

در انتهای پیام آمده است: قطعا در این مسیر از مشورت با شما عزیزان صاحب نظر بی‌نیاز نخواهم بود سلامتی و توفیق همه دست اندرکاران عرصه تعلیم و تعلم را از خداوند متعال مسئلت دارم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.