تاریخ انتشار:۰۸:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: در فاز اول طرح واکسیناسیون کرونا یکهزار و ۷۶ نفر در شهرستان واکسن زدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
لطف‌الله افروشته در گفتگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از ابتدای اجرای فاز یک طرح واکسیناسیون کرونا و بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹، یکهزار و ۷۶ نفر تا کنون در شهرستان واکسینه شدند.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه افزود: تزریق واکسن کرونا به این تعداد افراد بر اساس سند ملی واکسیناسیون و در فاز یک اجرای این سند بر اساس اولویت اعلام شده صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در این فاز جمعی از کارکنان بهداشت و درمان، حوزه نظام پزشکی شهرستان، فوریت‌های پزشکی، بیماران خاص، پاکبانان، کارکنان آرامستان‌ها و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر واکسن کرونا دریافت کردند.

افروشته تصریح کرد: از این تعداد ۴۵۴ نفر دو دوز واکسن را دریافت کرده و بقیه افراد در زمان مقرر دوز دوم واکسن خود را دریافت خواهند کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.