تاریخ انتشار:۰۷:۵۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: به‌دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا ۴۰ درصد از اصناف این شهرستان در آستانه ورشکستگی و تعطیلی قرار دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد راهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از چهار هزارو ۷۰۰ واحد صنفی در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه همکاری بازاریان برای مقابله با بیماری کوئید ۱۹ در طرح اعمال محدودیت‌ها قابل تقدیر است اظهار داشت: بیش از چهار هزارو ۵۰۰ مورد بازرسی امسال بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شناسایی اصناف متخلف انجام شد.

راهی اظهار داشت: ۸۵ درصد از اصناف این شهرستان پروتکل‌های بهداشتی را در زمینه مقابله با کرونا رعایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این میزان بازرسی در زمینه اجرای طرح محدودیت‌های ناشی از کرونا در بازار این شهرستان انجام شد.

راهی ابراز کرد: ۲۰ بازرس و کارشناس در قالب پنج گروه برای نظارت بر اعمال محدودیت‌های ناشی از کرونا در بازار شهرستان فعالیت می کنند.

وی افزود: بازرسان روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.

راهی ادامه داد: پس از شناسایی واحدهای متخلف در ابتدا به آنها تذکر و اخطار داده می‌شود اما چنانچه این مساله تکرار شود پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

وی گفت: هم اکنون سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت ها و گزارش‌های مردمی در زمینه تخلف های عرضه کالا و خدمات است.

راهی تصریح کرد: ۲۵ هزار بازرسی سال گذشته در زمینه اجرای طرح محدودیت های ناشی از کرونا در بازار این شهرستان انجام شد که در این زمینه بیش از ۴۶۲ واحد صفی پلمب گردید.

وی افزود: هفت هزارو ۵۴۹ واحد پروانه کسب تاکنون در این شهرستان صادر شده که از این تعداد پنج هزارو ۹۸ مورد قانونمند می باشد.

تعداد اتحادیه‌های صنفی شهرستان گچساران ۲۵ مورد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.