تاریخ انتشار:۱۴:۴۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا ویروس تاکنون ۴۹ هزار و ۴۱۳ نفر مثبت کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده و ۵۵۱ فوت کرونایی به ثبت رسیده است
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«پرویز یزدان پناه» روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ابتدا شیوع کروناویروس تاکنون ۱۵ هزار و ۵۷۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و طی این مدت ۱۵ هزار و ۲۵ نفر نیز ترخیص شدند.
وی اظهارکرد: از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی ۳۵ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهبودی کامل رسیدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین تا کنون ۵۵۱ فوت ناشی از کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است ۴۸۵ نفر دارای بیماری زمینه ای و ۶۶ نفر فاقد بیماری زمینه ای بودند.
یزدان‌پناه تصریح کرد: فوتی‌های ناشی از کرونا در شهرستان بویراحمد ۲۳۵ نفر، شهرستان گچساران ۱۰۶ نفر، شهرستان کهگیلویه ۸۵ نفر، شهرستان دنا ۳۰ نفر، شهرستان چرام ۲۶ نفر، شهرستان لنده ۲۲ نفر، شهرستان باشت ۱۳ نفر، شهرستان بهمئی ۱۲ نفر و شهرستان مارگون یک نفر بوده است.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۸۰ هزار نمونه از بیماران مشکوک و قطعی کرونایی در سطح استان گرفته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا ویروس تاکنون ۴۹ هزار و ۴۱۳ نفر مثبت کرونایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.
یزدانپناه تاکید کرد: دیروز از ۱۰۰۰ تست پی سی آر گرفته شده ۴۷۴ نفر معادل ۴۷ درصد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است، همچنین از ۳۸۹ رپید تست گرفته شده ۹۱ مورد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و بویراحمد بودند.
وی با اشاره به برگزاری نشست های انتخاباتی در سطح استان بیان کرد: باید این نشست‌ها کنترل شوند تا جلوی پیک بعدی را در استان بگیریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین