تاریخ انتشار:۱۴:۳۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت ویژه دانش آموزان از امروز شنبه در شهر یاسوج مرکز این استان آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر و دختر مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور داشته و به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسابقات بخش پسران در ۱۴ رشته و مسابقات بخش دختران نیز در ۱۲ رشته برگزار می شود.

زارع پور عنوان کرد: پس از داوری آثار رسیده به این دوره از مسابقات از هر رشته و پایه بین چهار تا ۶ نفر راهی مرحله استانی شده و برگزیدگان نهایی نیز به مرحله کشوری معرفی می شوند.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.