تاریخ انتشار:۱۰:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: مرحوم صالحی زاده گوهر عمر خویش را در راه اشاعه فرهنگ دینی ،احیاء اخلاق و مکارم و اصلاح ذات البین سپری کرده و با رهتوشه ای از سجایای اخلاقی در ماه برکت و رحمت رمضان به سرای باقی شتافت .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام صالحی زاده سوق را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
*《قُلْ یَتَوَفَّاکُمْ مَلَکُ الْمَوْتِ الَّذی وُکِّلَ بِکُمْ ثُمَّ إِلی‏ رَبِّکُمْ تُرْجَعُونَ»*
فقدان عنصر مصلح و متدین جناب حجه الاسلام حاج سید قربان صالحی زاده،موجب تالم و تاثر عمیق این جانب گردیده است.یقینا کوچ ابدی این سید صالح، عابد و مصلح، از این سرای مجازی به سمت سرای باقی، ضایعه ایست برای دیارمان، چرا که وجود گرانسنگ مرحوم آ سید قربان(ره)،چراغی بود تابان که مردم آن سامان از پرتو برکات و فیوضات معنوی شان برخوردار می شده اند.مرحوم صالحی زاده گوهر عمر خویش را در راه اشاعه فرهنگ دینی ،احیاء اخلاق و مکارم و اصلاح ذات البین سپری کرده و با رهتوشه ای از سجایای اخلاقی در ماه برکت و رحمت رمضان به سرای باقی شتافت . اینجانب با تالم خاطر،ارتحال این سید والاتبار را به مردم متدین و فرهنگمدار سوق، سلسله جلیل القدر سادات به ویژه بیت معزا تسلیت عرض می کنم،
آرامش روح و رضوان الهی برای آن سید خوشنام، و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از آستان قدس ربوبی مسالت دارم .‌
سید محمد موحد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.