تاریخ انتشار:۱۴:۴۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی شمار بستری‌ها و جانباختگان ناشی از بیماری کرونا را افزایش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرماندار بهمئی با بیان اینکه تا زمانی که عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی وجود دارد شمار بستری‌ها و جانباختگان ناشی از بیماری کرونا روند افزایشی دارد، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در هفته جاری در این شهرستان صعودی بوده که این افزایش نگران‌کننده است.

حکمت الله سنایی با اشاره به اینکه تداوم کاهش استفاده شهروندان از ماسک و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی سبب افزایش تعداد مبتلایان می‌شود، اضافه کرد: بررسی‌ها در روز‌های گذشته نشان داده که استفاده از ماسک بین شهروندان به شدت کاهش یافته و این عادی انگاری زنگ خطری برای اوج گرفتن دوباره کرونا در شهرستان بهمئی است.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه اماکن سیاحتی، زیارتی و تفریحی شهرستان بهمئی به روی گردشگران بسته است و این شهرستان نمی‌تواند پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی باشد گفت: در چند روز گذشته با همکاری سپاه پاسداران، مجموعه بسیج، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال احمر و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها از ورود گردشگران به شهرستان و اماکن گردشگری جلوگیری شد.

گفتنی است شمار فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا درشهرستان بهمئی تاکنون ۲۱ نفر بوده است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دو هزار و ۲۰۰ نفر مورد مبتلا به کووید-۱۹ در این شهرستان شناسایی شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.