تاریخ انتشار:۱۴:۳۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: باشگاه‌های ورزشی به علت بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان چرام پلمب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر شبکه بهداشت درمان چرام از پلمب باشگاه‌های ورزشی به علت بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت غیر مجاز در شهر چرام خبر داد.

حسن هدایت نیا افزود: با توجه به شکل گیری و شیوع ویروس کرونا در شهرستان، طبق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس فعالیت باشگاه‌های ورزشی ممنوع و برای حفظ سلامت مردم با متخلفین و متصدیان باشگاه‌های ورزشی که از این مصوبات تخطی کنند برخورد قضائی به عمل می‌آید و باشگاه آن‌ها پلمب می‌شود.

وی اضافه کرد: توجه دادستان، پلیس اماکن فرماندهی انتظامی اتاق اصناف در اجرای این مصوبه قابل تقدیر است.
مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام با اشاره به اینکه استفاده مشترک از وسایل و ابزار ورزشی در باشگاه‌ها یکی از راه‌های اصلی انتقال ویروس کرونا در بین ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها است بیان کرد: جوانان و ورزشکاران باید در شرایط بد کرونایی این روز‌ها از تمرین و ورزش در این اماکن خودداری کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.