تاریخ انتشار:۱۴:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
فرماندهی انتظامی لنده خبرداد
عصر دنا: فرمانده انتظامی لنده از اجرای طرح پایش سلامت شهروندان و اعمال محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان و برخورد با متخلفین۳نفر از خوانندگان محلی دستگیر و روانه زندان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرزین جمشیدی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اجرای طرح پایش سلامت در شهرستان لنده گفت: باتوجه به مصوبات ستاد کرونای و با هدف حفظ و ارتقای سلامت شهروندان طرح پایش سلامت شهروندان در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

وی افزود: نظارت دقیق و جدیت مسولان و دست اندرکاران در خصوص روند اجرایی این طرح با همکاری سایر نهادها و نیروی انتظامی برای تحقق این طرح است.

فرمانده انتظامی لنده گفت: تشکیل تیم های ویژه مسولان شامل فرماندار، دادستانی، شبکه بهداشت ودرمان، اتاق اصناف در این راستا نسبت به نظارت و برخورد قاطع با صنوف متخلف را رصد و اجرایی خواهند کرد.

جمشیدی اظهارکرد: مسولان در این بازده زمانی بیش از ۴۰واحد صنفی فعال را مورد بازدید و نظارت قرار دادند که ۱۵واحد صنفی که دارای تخلفات بهداشتی بودند مشمول تذکر لسانی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: در راستای اجرای این طرح نیز تا کنون ۳نفر از خوانندگان محلی که در مراسمات عروسی اقدام به خوانندگی و عاملی برای تجمع افراد بودندنیز دستگیر و روانه زندان شدند.

وی در ادامه تاکیدکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۴فقره پرونده جهت افرادی که تجمع و سلامت مردم را به مخاطر انداختند تشکیل و به مقام قضایی معرفی شدند که امیدواریم این اقدامات گامی موثر در جهت کاهش تجمعات و بیماری در سطح شهرستان باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.