تاریخ انتشار:۱۳:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت هفت بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۳۴ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پرویز یزدان پناه روز سه شنبه اظهار داشت:هم اکنون ۵۶۱ بیمار در بیمارستان های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۵۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه درمان هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۳۰ تست سریع در مراکز درمانی انجام شده که ۱۶ درصد موارد مثبت بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: از مجموع 869 نمونه pcr بیشترین درصد مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، چرام و بهمئی هستند.

وی ابراز داشت: افزایش ۲.۵ برابری شمار روزانه افراد آلوده به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در موج جدید نسبت به موج نخست ، گذشتن آمار بستری شدگان بیماری کووید ۱۹ از عدد ۵۰۰ و گزارش روزانه چهار تا هشت جانباخته ؛حکایت از در پیش بودن روزهای سخت تر کرونایی در این استان دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون در یک بحران واقعی قرار داریم که باید برای کنترل آن تلاش کنیم در غیر این صورت، عواقب این بحران دامن گیر همه افراد جامعه خواهد شد.

براساس آمار موجود تاکنون ۴۵هزار نفر در کهگیلویه وبویراحمد به ویروس کرونا آلوده شده اند که از این تعداد بیش از 534 نفر جان خود را از دست داده اند و افزون بر ۵۰۰ نفر هم اکنون در بیمارستان های استان در حال مراقبت هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۳۳ هزار و ۸۰ نفر بهبود یافته اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.