تاریخ انتشار:۰۹:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ۳۰۰ تا ۵۰۰ طرح کوچک اشتغال‌زا امسال در شهرستان گچساران اجرا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شایان نادری افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ١۵٠ تا ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این طرح های اشتغالزایی در زمینه های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی است.

نادری ادامه داد: این تعداد طرح‌های کارآفرینی در قالب مدل اشتغال‌زایی اجتماع‌محور در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی ایجاد خواهد شد.

وی ابراز کرد: برای هریک از طرح های اشتغالزا ۱۰۰ تا ۶٠٠ میلیون ریال تسهیلات بانکی براساس نیاز پیش بینی شده است.

وی ابراز کرد: هدف ستاد اجرایی امام از اجرای این طرح ها محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در روستاهاست.

نادری ادامه داد: این میزان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، متقاضیان بیکار یا افرادی که درآمد آنها زیر هفت میلیون ریال است پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات پنج سال با سود چهار درصد است.

نادری تصریح کرد: ارائه آموزش های فنی و مهارتی و راه اندازی صندوق پشتیبانی خرید نهاده های کشاورزی و سایر ابزارهای مورد نیاز بهره برداران از دیگر برنامه های این ستاد اجرایی برای حمایت از اشتغال در این روستاهاست.

وی ادامه داد: این ستاد برای اجرای٢۶٣ طرح‌ اقتصادی سال گذشته در این شهرستان ٩٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرد که با پرداخت تسهیلات انجام شد./ ایرنا

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.