تاریخ انتشار:۱۱:۲۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا به زودی صاحب فرهنگسرای جدید با کاربری تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدعلی پیرسبزی روز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: زمین برای ساخت فرهنگسرای سی سخت در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری این شهر قرار دارد.

وی افزود: بر همین اساس چند روز قبل نشستی با شهردار و جمعی از مسؤولان شهرداری سی سخت برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زیرساخت های فرهنگی و هنری شهر سی سخت با توجه به ظرفیت های چشمگیر فرهنگی و گردشگری آن چندان مناسب نیست و مستلزم نگاه ویژه خواهد بود.

پیرسبزی عنوان کرد: باید شهر سی سخت دارای امکانات و زیرساخت های فرهنگی و هنری مطلوب و مناسب باشد و به همین دلیل نیز لازم است یک فرهنگسرا در خور شأن و منزلت مردم آن ایجاد و راه اندازی شود.

وی ابراز داشت: مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آماده حمایت لازم از هرگونه اقدام برای فراهم کردن زیرساخت های مطلوب و مناسب فرهنگی و هنری در شهر سی سخت هستند و از هیچ تلاش و اقدامی نیز دریغ نمی کنند.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.