کد خبر: ۱۶۶۴۸
تاریخ انتشار:۱۲:۵۶ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
فرماندار گچساران:
عصر دنا: فرماندار گچساران از تأیید صلاحیت 19 کاندیدای انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در هیات اجرایی این شهرستان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیرضا اتابک گفت: 21 نفر برای کاندیداتوری یازدهمین انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نامنویسی که یک نفر از این کاندیداها انصراف و یک نفر دیگر نیز برای هیات اجرایی این شهرستان احراز صلاحیت نشد.

وی افزود: اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در هیات های اجرایی به هیات نظارت شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال و اسامی نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در هیات های نظارت و شورای نگهبان در روز هیجدهم خردادماه امسال به وزارت کشور اعلان می شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه براساس قانون، فرمانداری گچساران در روز نوزدهم خردادماه امسال، اسامی کاندیداهای نهایی انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت را اطلاع رسانی می کند، اظهارداشت: شروع فعالیت تبلیغات انتخابات در روز بیستم تا بیست ششم خردادماه امسال خواهد بود.

اتابک گفت: فرایند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت در هیات نظارت و شورای نگهبان از فردا بیست پنجم فروردین ماه شروع و تا هفدهم خردادماه امسال ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مُنتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس یازدهم اعتبارنامه اش در مجلس شورای اسلامی رد شده بود.

انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت در 28 خردادماه جاری همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.