تاریخ انتشار:۱۱:۴۸ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: ویروس کرونا به شدت به درون خانه ها و دورهمی ها نفوذ کرده و مردم باید از دور همی ها پرهیز کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد با بیان اینکه شهرستان وارد پیک چهارم کرونا شده است گفت: هم اکنون وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز و این  پیک به شدت انفجاری و موشکی در حال پیشرفت است.

دکتر یزدانپناه از مردم خواست تا از حضور در مراسم ها و تجمعات پرهیز کنند چرا که تجمعات عامل اصلی شیوع کرونا در بویراحمد است.
وی همچنین از مراجع قضایی، نیروی انتظامی، کلانتری و پاسگاه ها خواست هر تجمعی را به مرکز بهداشت گزارش دهند و به سرعت مردم را پراکنده کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد افزود: سالمندان نعمت‌ها و برکت زندگی ما هستند باید مراقبت کنیم تا این بیماری از کودکان و جوانان به آن‌ها سرایت نکند.

وی ادامه داد: از ابتدای کرونا تاکنون ۴۱ هزار و ۷۸۷ نمونه گیری در این شهرستان انجام شده است.
محمد یزدانپناه بیان کرد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۶۵ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شد، که ۸۷.۴ درصد بهبود یافتند و همچنین شاخص نمونه گیری شهرستان از کشور نیز بالا‌تر بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد میانگین بستری روزانه ما نیز ۴۶ نفر، میانگین ترخیصی‌های روزانه نیز ۳۴ نفر و هم اکنون ۷ نفر در آی سی یو بستری هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با اشاره به انجام تست رپیدر در شهرستان بویراحمد گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۹۳ تست سریع یا رپیدر در این شهرستان انجام شده است که از این تعداد ۹۶۳ مورد مثبت بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد تاکید کرد: به محض مشاهده علائم دلیل را بر کویید ۱۹ بودن بگیریم و باید سریع خود مراقبتی و به مراکز بهداشتی مراجعه کنیم.

یزدانپناه به محدودیت‌های دو هفته‌ای در شهرستان اشاره کرد و گفت: اعمال محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد و دلیلی ندارد که مردم بدون ضرورت وارد شهر شوند.

وی ادامه داد: همکاران ما در روستا‌ها و اطراف شهر نظارت دارند که مصوبات ستاد کرونای شهرستان و استان به ویژه اعمال محدودیت‌های جدید دوهفته‌ای به خوبی اجرا شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.