تاریخ انتشار:۱۴:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس خبر داد؛
عصر دنا: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: هیات های ورزشی در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با مشکلات مالی و کمبود تجهیزات ورزشی مواجه هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
 
موحد در این دیدار با تشکر از زحمات مجموعه وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه یکی از تاثیرگذارترین زیر مجموعه‌های دولت است.

او بیان کرد: شهرستان‌های حوزه انتخابیه هر چند از مناطق کمتر برخوردار است، ولی دارای استعداد‌های بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشند و همواره در حال افتخار آفرینی هستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: در شهرستان‌های چهارگانه، هئیت‌های ورزشی بسیاری در حال فعالیت هستند که دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده، ولی متاسفانه با مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی رو به رو هستند که ضرورت دارد نگاه ویژه به این هیات‌ها داشته باشید.

موحد افزود: سالن شهید باهنر دهدشت با توجه به میزبانی مسابقات لیگ برتر و قهرمانی کشور نیاز به کفپوش استاندارد دارد و انتظار می‌رود مساعدت لازم از طرف مجموعه وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد.
 
او در مورد مشکلات ورزشگاه شهر قلعه رئیسی گفت: این مجموعه چندین سال است که به حال خود رها شده که باعث ناامیدی ورزشکاران آن شهر شده است.

موحد افزود: در حوزه انتخابیه چندین طرح نیمه تمام ورزشی دیگر وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ی وزارت ورزشی است.
 
موحد همچنین یادآور شد با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان امور جوانان و تشکیل وزارت ورزش نباید در این وزارتخانه شاهد نگاه تک بعدی و صرفا در قالب ورزش باشیم و برای سامان دادن به امور جوانان باید ایده‌ها و برنامه‌های کارشناسی شده وجود داشته باشد و نباید از جوانان غافل شد، داشتن برنامه مدون و توجه جدی به جوانان می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند و اعتقاد دارم غافل شدن از حوزه جوانان آثارش را در دیشموک و دیشموک‌ها نشان می دهد.
 
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با تشکر از سید محمد موحد که مشکلات حوزه انتخابیه خود را به صراحت بیان کردند، افزود: امیدوارم بتوانم قدم‌های مثبتی در این راستا برداریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد بحث‌های مطرح شده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به رفع این مشکلات بپردازیم.
 
وزیر ورزش با اشاره به سخنان موحد در خصوص جوانان و توجه جدی وی به این موضوع، از تهیه لوایحی در این زمینه و ارسال به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 
سلطانی فر دستورات ویژه را برای رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین اعتبارات ورزشی صادر کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.