تاریخ انتشار:۲۰:۴۸ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از نارنجی شدن این شهرستان در شرایط کرونایی از تشدید اقدامات و تدابیر لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
«نور محمد نعمتی» از تشدید اقدامات و تدابیر لازم کرونایی باتوجه به رنگ بندی جدید و نارنجی شدن وضعیت شهرستان لنده خبرداد و گفت: باتوجه به سیر سعودی و افزایش چندین برابری تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های مختلف به دلیل افزایش حجم سفر‌های نوروزی شاهد تغییر رنگ بندی در سطح شهرستان‌های مختلف استان هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، تصریح کرد: با توجه به حجم مسافران نوروزی به شهرستان لنده و افزایش چندین برابری تعداد بیماران کرونایی در ایام نوروز شاهد تغییر رنگ شهرستان از زرد به نارنجی هستیم که به تبع آن برخی اقدامات نیز تشدید خواهند شد.

وی افزود: از امروز مشاغل سطح (۲، ۳، ۴) که شامل: آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پاساژ ها، پوشاک فروشی ها، مشاورین املاک، مهدکودک ها، تالار‌های پذیرایی، گیم سنترها، اماکن ورزشی در سطح شهرستان تا زمان اعلام وضعیت جدید به طور کامل تعطیل خواهند بود.

نعمتی اظهار کرد: انتظار داریم شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با تاکید بر حضور در منزل، ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور در تجمعات به خصوص عروسی‌ها و تشییع جنازه ها، دورهمی‌های خانوادگی و تجمع در امکان شلوغ پرهیز کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسمات تشییع جنازه نیز با ظرفیت کمتر از ۳۰ نفر و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نوبت صبح از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار خواهند شد و از تجمع در آرامستان برای مراسمات چهلم و سالگرد، به شدت جلوگیری خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.