تاریخ انتشار:۱۳:۰۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: فعالیت عادی در وضعیت قرمز کرونایی شهرستان را به شرایط فوق حاد رساند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به دستورالعمل‌های کرونا شهرستان ما را به وضعیت قرمز رساند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: با وجود هشدارهای قبلی محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروزری اعمال نشد و فعالیت‌ها در وضعیت قرمز آزاد بود.

وی با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد تردد مسافران غیر بومی به ویژه از خوزستان در سطح شهر زیاد بود، افزود: اگر در ورودی‌ها سخت‌گیری می‌شد شاهد این وضع نبودیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: با گذشت بیش از یک سال از ورود ویروس همه‌گیر کرونا هنوز برخی از مسؤولان نسبت به دستورالعمل‌ها آگاهی کامل ندارند و گروه مشاغل را برای اعمال محدودیت‌ها تشخیص نمی‌دهند.

وی گفت: به نظر می‌رسد هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها برای اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ضعیف است و دستورالعمل‌های ستاد ملی جدی گرفته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه رفتارهای چندگانه در برخوردها
و تصمیم‌های احساسی و سلیقه‌ای مشکلی را حل نمی‌کند، ادامه داد: دستورات ستاد ملی لازم الاجرا است هر آنچه در دستورالعمل فعالیت مشاغل آمده است با وحدت رویه در شهرستان اعمال شود.

وحدانی‌فر گفت: با ورود کرونا جهان در یک بلای فراگیر فرو رفت و بشریت از کنترل ویروس ناتوان است همه توان علمی در مقابل یک ویروس کوچک عاجز شده و یارای مقابله ندارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.