تاریخ انتشار:۱۱:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر عامل سازمان حمل و نقل دهدشت و حومه گفت: نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری 25 درصد و حومه 30 درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید لطف‌الله درخشان از افزایش نرخ کرایه حمل و نقل دهدشت و حومه خبر داد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل درون شهری و خدمات شهری دهدشت و حومه گفت: بر اساس مصوبه سازمان کرایه تاکسی به ازای هر کورس یکهزار و 500 تومان و نرخ دربست تاکسی و آژانس به پنج هزار تومان افزایش یافت.

درخشان افزود: نرخ کرایه حومه تا شعاع 20 کیلومتر شهر دهدشت 30 درصد افزایش یافته است.

وی نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل از درون شهر به قبرستان جدید، ایران خودرو دوهنده و سی‌ان‌جی شهرداری و محدوده سایپا یدک، پمپ بنزین الهی و ضیاعی را 6 هزار تومان اعلام کرد.

این مسؤول تصریح کرد: کرایه وانت بارها 25 درصد نسبت به نرخ مصوب سال 1399 افزایش یافت.

معاون خدمات ایمنی و خدمات شهری شهرداری دهدشت گفت: کمیسون دریافتی از آژانس‌ها هفت هزار تومان و تاکسی بی‌سیم هشت هزار تومان در نظر گرفته و حق کمیسیون گاراژها 12 درصد نرخ کرایه تعیین شده است.

به گفته درخشان با پیشنهاد سازمان مبنی بر افزایش 30 درصد نرخ کرایه روستاهای حومه دهدشت تا شعاع 20 کیلومتری نسبت به نرخ کرایه مصوب سال گذشته موافقت شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.