تاریخ انتشار:۱۴:۱۲ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۸۲ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان هزینه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسفندیار برخه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای آبرسانی به روستاها، اصلاح و توسعه شبکه آب، ساخت شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث مخزن آب هزینه شد.

وی اصلاح شبکه آب بطول ۳۴ کیلومتر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال، توسعه شبکه آب بطول ۲۳ کیلومتر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، ساخت ۲ هزارو ۶۵۰ متر مکعب مخزن با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال و ساخت شبکه جمع آوری فاضلاب بطول ۱۴ کیلومتر با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار را از مهمترین اقدامات این شرکت در سال گذشته اعلام کرد.

برخه ابراز کرد: همچنین در سال گذشته به ۵۶ روستای این استان با جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر آبرسانی شد.

وی تصریح کرد: این میزان آبرسانی به روستاها در قالب طرح پویش هر هفته، الف- ب -ایران با اعتباری بیش از۳۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

برخه اظهار داشت: این میزان آبرسانی در قالب مجتمع های آبرسانی به روستاهای گچساران، آبرسانی فاز یک دهدشت غربی در قالب تامین آب ۱۰ روستا، آبرسانی به ۹ روستای بابا کلان، مجتمع آبرسانی چین لوداب و تامین آب ۹ روستا و مجتمع آبرسانی کریک دارشاهی و تامین آب ۱۶ روستا است.

برخه ابراز کرد: هم اکنون بیش از یکهزار و ۶۴۱ روستا در این استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.