تاریخ انتشار:۱۴:۰۷ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتقاء و بهینه سازی پوشش ارتباطی و اینترنت و اختصاص شبکه فیبر اختصاصی ضرورتی برای توسعه فرودگاه مرکز استان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید فرزاد نجات‌نیا در دیدار نوروزی با مدیر فرودگاه یاسوج گفت: زیرساخت ارتباطی خصوصا هوایی یکی از آیتم‌های مهم در توسعه محسوب می‌شود، که برای سرمایه‌گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

‌‌‌‌دستیار وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با اشاره به برنامه‌ریزی فرودگاه یاسوج برای ارتقاء و توسعه پروازها به یازده پرواز در هفته، افزود: افزایش پروازها در راستای جذب گردشگران و تورهای هوایی سیاحتی زیارتی به مشهد، و در دراز مدت به راه اندازی پرواز عتبات و همچنین اتصال استان به تاکسی هوایی فارس توسط شرکت ماهان، می‌تواند نقطه عطفی برای بحث صنعت توریسم خصوصا در حوزه سلامت باشد.
‌‌‌‌
وی عنوان کرد: در همین راستا عدالت ارتباطی و پوشش ارتباطی و اینترنت فرودگاه یاسوج بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه استان ارتقاء و بهینه سازی خواهد شد.
‌‌
این مسئول عنوان کرد: در کوتاه مدت احداث نیوسایت همراه اول در بله‌زار پیش بینی شده و در برنامه فاز ۸ مخابرات ایران با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) به حساب خواهد آمد.
‌‌
وی بیان کرد: نظر به برنامه توسعه‌ای فرودگاه و نیاز به بستر فیبر نوری اختصاصی، هماهنگی لازم از طریق شبکه فیبر نوری شرکت ارتباطات زیرساخت (یاسوج-مالخلیفه) انجام خواهد پذیرفت.

نجات‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء و بهینه سازی پوشش ارتباطی و اینترنت و اختصاص شبکه فیبر اختصاصی ضرورتی برای توسعه فرودگاه مرکز استان است.

همچنین انصاری مدیر فرودگاه یاسوج توجه به باربری هوایی و صنعت توریسم، گردشگری و راه‌اندازی خطوط جدید هوایی با اضافه کردن دو ایرلاین معراج و پارس را از برنامه‌های فرودگاه یاسوج دانست.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار