تاریخ انتشار:۰۷:۴۷ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار باشت گفت:با توجه به انتشار ویروس کرونا تجمعات انتخاباتی در این شهرستان از سوی مسئولان رصد و با متخلفان براساس قانون برخورد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید مسعود حسینی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه برپایی نشست های تبلیغاتی با توجه به انتشار ویروس کرونا بی توجهی به سلامت شهروندان است اظهار داشت: تخلفات تبلیغاتی حتی پس از احراز صلاحیت داوطلبان می تواند مانع حضور افراد در رقابت های انتخاباتی شود.

وی ابراز داشت: دستگاه قضایی و مسئولان متولی با حساسیت ویژه ای در حال رصد تخلفات انتخاباتی هستند و با خاطیان برخورد می شود.

حسینی تاکید کرد: رفتار مسئولانه هیات های اجرایی و نظارتی به گونه ای کاملا بی طرفانه می تواند نقش مهمی در جلب اعتماد شهروندان برای برگزاری انتخابات سالم داشته باشد.

وی تصریح کرد: ۴۴ داوطلب برای شرکت در انتخابات شورای شهرهای باشت و بوستان نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۹ نفر برای شورای اسلامی شهر باشت و ۱۵ داوطلب در شورای اسلامی شهر بوستان نام نویسی کرده اند.

فرماندار باشت تصریح کرد:پاسخ استعلام های داوطلبان شورای اسلامی شهرهای این شهرستان از دستگاه های چهارگانه دریافت شده و پس از بررسی افرادی که مستندی علیه آنان نباشد تایید و این تاییدی برای ادامه فرایند رسیدگی به هیات نظارت ارسال خواهد شد.

حسینی از شهروندان خواست تا برای توسعه و پیشرفت منطقه نگاهی به دور از حساسیت های قبیله به انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره ای داشته باشند تا شاهد تنش در منطقه نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت ویروس کرونا تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان تاسقف ۱۰درصد افزایش خواهد یافت.

فرماندار باشت با اشاره به تجربیات هیات اجرایی باشت ابرازامیدواری کرد: سه انتخابات همزمان در کمال آرامش و سلامت برگزار شود.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی،شوراهای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری به صورت همزمان در روز بیست و هشتم خرداد امسال در شهرستان باشت برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.