تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه آمادگی خود برای همکاری با مجموعه دولت در استان جهت تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر همواره شعار سال را با موضوع اقتصادی مطرح کردند که در ستاد کل سپاه و سپاه استان‌ها، مجموعه‌ها تشکیل جلسه می‌دهند که در مسیر شعار سال حرکت کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه در سال جهش تولید اقدامات خوبی انجام داد، افزود: سال گذشته مانع‌زدایی‌ها جدی بود و بسیاری از اقتصاددانان بر موضوع مانع‌زدایی‌ها پیش‌روی جهش تولید اشاره داشتند و اینکه کشور قبل از آنکه تحریم خارجی باشد تحریم داخلی است.

وی عنوان کرد: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ آمادگی خود برای همفکری، همدلی، هماهنگی و همکاری با مجموعه دولت اعلام کرده تا با رفع موانع تولید، احیاء شرکت‌ها و کارخانه‌ها که در سراسر استان پراکنده بوده و بخش عمده‌ای از کارخانه‌ها تعطیل و دچار بیکاری گسترده‌ای هستیم احیاء شود و جوانان به کار گرفته شد.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جدای از همکاری دولت و سپاه، در راستای ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی، دامپروری و اشتغال در حوزه صنعت اقداماتی را انجام خواهیم داد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین