تاریخ انتشار:۲۲:۰۲ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از تجمعات کرونایی در استان گفت: برخی‌ها دارند در این وضعیت کاسبی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: میانگین تست کشور ۱۴.۹ درصد است، اما در استان بالای ۱۹ درصد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش مرگ و میر‌های ناشی از بیماری کرونا افزود: در صورتی که وارد پیک بیماری کرونا شویم آمار مرگ و میر‌ها بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برخی تجمعات در این شرایط سخت کرونایی خجالت‌آور است، بیان کرد: برخی مداحان و خواننده‌ها باعث افزایش تجمعات می‌شود که با این عوامل برخورد شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسانی که به این وضعیت و تجمعات دامن می‌زنند عملا با زندگی مردم بازی می‌کنند، افزود: اعلام کردیم تشییع جنازه‌ها ممنوع است و فقط وابستگان درجه یک در مراسم تشییع باشند.

کلانتری با بیان اینکه برخی‌ها از این وضعیت کاسبی می‌کنند، گفت: مقامات قضایی ورود کرده و جدی برخورد کنند مماشات نکنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ستاد کرونای را پذیرفته‌ام و با کسانی که قانون رعایت نمی‌کنند برخورد جدی شود، گفت: پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی در آرامستان‌ها، آرایشگاه‌ها، پایانه‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: شهر‌های گرمسیری و دنا وضعیت نگران کننده‌ای دارند خیلی‌ها به دنا می‌آیند و می‌روند. کرونای انگلیسی از خوزستان وارد استان شد و فرد مبتلا فوت کرد افزود: پزشک معالج آن فرد هم شهید راه سلامت شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در هیچ جای ایران ندیدیم که دستورالعمل آرامستان‌ها زیر پا گذاشته شود به غیر از کهگیلویه و بویراحمد.

وی عنوان کرد: پرش کردن از روی دیوار قبرستان چه معنای دارد این کار زشت است و آبروی استان در خطر است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورودی استان کنترل شود، گفت: یاسوج نارنجی و دوگنیدان قرمز است کنترل ورودی و خروجی استان واقعا مهم است.

کلانتری بیان کرد: بستن آبشار یاسوج کار خیلی خوبی بود، اما نباید اجازه بدهیم افراد وارد باغات و آبشار شوند و قلیان مصرف کنند که این خود عامل انتشار کرونا است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.