تاریخ انتشار:۰۸:۱۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جذب ۷۵۰ نفر طی یکسال اخیر از راه های مختلف قانونی در دانشگاه علوم پزشکی محقق شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلال پوران فرد ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: ۴۰۶ نفر به شکل جذب نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی نیز اخیراً محقق شد.

پوران فرد با بیان اینکه با بحران‌های متعدد و در جنبه‌های مختلف شروع به فعالیت کردیم، اظهار کرد: با همکاری شکل گرفته در سطوح مختلف، تراز بدهی دانشگاه از وضعیت بسیار نامناسب به منفی ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

پوران فرد از توزیع ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق وزارت خانه در استان طی یکسال اخیر خبر داد و گفت: اغلب این مبلغ پرداختی در استان، حوزه کارانه بود.

وی افزود: در حال حاضر پنج ماه عقب ماندگی کارانه در استان داریم.

پوران فرد با بیان اینکه در بخش بهداشت ۸ ماه عقب افتادگی پزشک خانواده داشتیم، تصریح کرد: امروز وضعیت در این حوزه به روز شده است.

پوران فرد گفت: چارت بیمارستان‌های ما نیز به روز شده و در بیمارستان‌های مختلف هدفگذاری ها ارتقای چارت سازمانی اجرایی شد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی از افتتاح و یا آماده سازی ۴۰ پروژه بهداشت و درمان در استان خبر داد و گفت‌: پیگیری‌ها در این بخش جواب داده و خروجی مناسبی رقم خورد.

پوران فرد تصریح کرد: بیمارستان نرگسی گچساران نیز با تحویل توسط پیمانکار، آماده تجهیز و بهره برداری می‌شود.

وی افزود: همچنین بیمارستان بهمئی نیز به سمت تکمیل و بهره برداری می‌رود.

پوران فرد با اشاره به توسعه ظرفیت‌های رفاهی، گفت: بالغ بر ۲۰۰۰ فقره تسهیلات به پرسنل دانشگاه پرداخت و برای اولین بار سامانه الکترونیک ثبت نام وام فعال شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.