تاریخ انتشار:۰۸:۲۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: اعضای هیات اجرایی انتخابات بخش موگرمون در شهرستان لنده برای برگزاری انتخابات۱۴۰۰با حضور معتمدین انتخاب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

با حضور بخشدار موگرمون، معمتدین و اعضای هیئت نظارت و نمایندگان دادگستری و معتمدین بخش موگرمون انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات۱۴۰۰این بخش مشخص شدند.

در ابتدای این نشست محسن معماری با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: انتخابات به عنوان یکی از شاکله ها و سرمایه های مهم کشور است که باید همه در بحث هرچه باشکوه تر برگزارشدن آن باید مشارکت و همکاری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: معتمدین سرمایه های اجتماعی در هرجامعه ای هستند که این سرمایه ها در اعتلای پیشرفت وکمک به رفع مشکلات و بحران ها همیشه پیشگام و فعال هستند که این بار نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر وروستاها نیز بیشترین نقش را در مشارکت پذیر اقشار مختلف جامعه برعهده دارند.

بخشدار موگرمون تصریح کرد: بدون شک رای مردم به عنوان حق الناسی است که بر گردن ما است لذا باتوجه به تاکیدات ویژه استاندار، معاون سیاسی و امنیتی و فرماندار لنده و همه مجموعه ها و عوامل اجرایی در بحث انتخابات باید همه در بحث حفظ و صیانت از ارا مردم با تکیه بر اصل بی طرفی و مشارکت فعالانه در انتخابات داشته باشیم و از رای مردم به درستی مراقبت و حراست کنیم.

وی تاکیدکرد: در این دوره از انتخابات سعی کردیم با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی معتمدین سرشناس و باتجربه در جهت اجرای یک انتخابات پرشور استفاده کنیم و امیدواریم این همکاری و همدلی منتج به نتایج رضایت بخش به حضور باشکوه مردم ختم شود.

معماری گفت: براساس توافقات صورت گرفته معتمدین بخش موگرمون افراد منتخب برای هیات اجرایی در انتخابات۱۴۰۰ریاست جمهوری و شورای های شهر و روستاهای بخش موگرمون به ترتیب: عزیزقلی بازیار،فرج دریایی، احمد عظیمی، آیت ویسی، مجید عابدی تراب، سعید ولی پور مونه، شیروان کاظمی و اعضای علی البدل به ترتیب: خدارحم ارتشی، البرز نعمت پور، بختیار حسن زاده، جمشید مهدی نسب و مهدی آسودی می باشند.

گفتنی است که در هیات اجرایی ریاست جمهوری 9نفر به عنوان اعضای اصلی و3نفر به عنوان علی البدل و در هیات اجرایی شورای روستایی 7نفر به عنوان اصلی اصلی و 5نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.