تاریخ انتشار:۰۸:۲۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۱۲ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف و ضبط و متهم دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

از منزلی در یاسوج، تعداد ۱۲ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف و ضبط، و متهم دستگیر شد.

عبدالحسین تمدن، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر روشن بودن مداوم کولر گازی در خانه ای، واقع در یکی از خیابان های شاهد یاسوج و حصول ظن قوی به نصب دستگاههای غیر مجاز استخراج رمز ارز، با دستور صادره از این معاونت، ضابطان دادگستری با همکاری ماموران شرکت برق با رعایت موازین شرعی و قانونی به منزل مذکور وارد شده و پس از بازرسی، تعداد ۱۲ عدد دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز کشف، و مشخص گردید که مالک منزل به صورت غیر مجاز اقدام به نصب انشعاب برق سه فاز کرده بود.

وی افزود: دستگاههای مذکور توقیف و مقرر شد که گزارش مربوط به این تخلف جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: با توجه به اینکه استفاده از انشعاب غیرمجاز برق جُرم بوده و با عنایت به مشهود بودن جُرم، متهم دستگیر و در مرجع انتظامی تحت نظر قرار گرفت تا پرونده وی تکمیل و ظرف کمتر از 24 ساعت جهت رسیدگی به این اتهام، وی به دادسرا اعزام شد.

معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به هرگونه اسنفاده غیر مجاز از نیروی برق هشدار داد و گفت: هرگونه اقدام به استفاده غیرمجاز از برق جهت استخراج رمز ارز و غیره، جرم بوده و با برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

تمدن تاکیدکرد استخراج غیرمجاز رمز ارز تخلف بوده و قابل رسیدگی در اداره تعزیرات حکومتی خواهد بود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین