کد خبر: ۱۶۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مبارزه با زمین خواری برای ما اولویت است گفت: برای رفع تصرف اراضی ملی با کسی تعارف نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعلی ملک حسینی در این باره اظهار داشت: مبارزه با زمین خواری، کوه خواری، بستر و حریم رودخانه خواری و همچنین سودجویان و خسارت زدگان به جنگل‌ها از جمله عاملان قطع و نابودی درختان بلوط در اولویت بوده و بدون مماشات در این زمینه ورود می‌کنیم.

وی خواستار حساسیت بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر حفاظت و صیانت از اراضی ملی و جنگل‌ها شد و افزود: اراضی ملی به عنوان یک سرمایه بزرگ به صورت امانت در اختیار انسان‌ها قرار دارد که باید به آیندگان برسد.

ملک حسینی با اشاره به رفع تصرف 15 هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه دهنو بویراحمد، ادامه داد: برای نخستین بار در استان با کمترین حاشیه باهمکاری و استقبال خود متخلفان این رفع تصرف انجام شد.

کهگیلویه و بویراحمد|زمین خواری در کنار رود بشار؛ طمع سودجویان درختان بلوط را نابود می‌کند+تصاویر

وی خاطرنشان کرد: به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور ، نهال های غرس شده در عرصه‌های منابع ملی دهنو جمع آوری شد.

ملک حسینی بیان کرد: تخلفاتی که درمنطقه دهنو شهرستان بویراحمد صورت گرفته علاوه بر تصرفات منابع طبیعی، تصرفات در بستر رودخانه بشار و تصرفات حریم راه‌ها بوده است.

وی تاکید کرد: در راستای رفع تصرف اراضی ملی به مردم استان قول می‌دهیم که در دستگاه قضائی در زمینه تصرفات اراضی ملی و بستر رودخانه‌ها با قاطعیت برخورد کنیم و به هیچ وجه کوتاهی صورت نمی‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
مسیر تنگ مهریان تا دقیق لب رودخانه به تصرف زمین خواران درامد و انها بین خود به نسبت خانوادگی سهم منظور و تثصرف کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین