تاریخ انتشار:۰۸:۰۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: ۱۲.۵ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان از واگذاری ۱۲.۵ هکتار در قالب ۳۲ قرارداد به متقاضیان احداث واحد‌های صنعتی و مجریان طرح‌های صنعتی خبر داد.
هاشم موسوی افزود: همه ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی که عملیات واگذاری در آن انجام شد، زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری اعم آب، برق، گاز خیابان کشی و جدول کشی را دارا بوده به گونه‌ای که هیچ واحد تولیدی به دلیل نداشتن زیرساخت تاکنون تعطیل نشده است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به جهش تولید بیان کرد: در سال جهش تولید مجموعه شرکت شهرک‌های استان حسب منویات رهبر معظم انقلاب به انجام پایش، عارضه یابی، پالایش مشکلات و موانع واحد‌های تعطیل و راکد با هدف شناسایی موانع، معضلات، ارائه راهکار و نسخه متناسب با هر عارضه در واحد‌های تولیدی اقدام کرده است.
هاشم موسوی اضافه کرد: تاکنون قریب ۴۰ واحد راکد که امکان برگشت به چرخه تولید و راه اندازی مجدد را دارند، شناسایی شده که ۲۵ واحد در هدفگذاری راه اندازی مجدد به عنوان تعهد در شاخص عملکردی تعریف شده و تاکنون پنج واحد با اشتغال ۴۴ نفر در پنج ماهه سال جاری به چرخه تولید بازگشتند.

موسوی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توازن منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای برنامه ریزی و پیگیری به منظور اختصاص زمین و احداث هفت ناحیه صنعتی در هفت شهرستان استان بوده تا از این منظر هم بتوان با جذب سرمایه‌های منطقه‌ای و بومی در هر اقلیم زمینه رشد و توسعه آن مناطق را ایجاد کرد.

برچسب ها: هاشم موسوی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.