تاریخ انتشار:۰۸:۰۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۵ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان کشف وضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۵ میلیارد و ۹۵۴ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال کالای قاچاق در شهرستان کشف وضبط شد.
سرهنگ محمد موسوی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است، گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۹۷ درصد افزایش داشته است.

متلاشی هشت باند توزیع و تهیه مواد مخدر
فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه امسال تعداد ۴۴۶ نفر مصرف کننده، توزیع کننده و قاچاقی موادمخدر در گچساران دستگیر شده است، ابراز کرد: امسال دستگیری معتادان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.
موسوی با اشاره به اینکه امسال ۸ باند توزیع و تهیه مواد مخدر منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، عنوان کرد: در این زمینه ۲۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران داده شد.

کشفیات بیش از ۵۵ میلیاردی کالای قاچاق
وی در ادامه به کشفیات کالای قاچاق اشاره و اذعان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۵ میلیارد و ۹۵۴ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال کالای قاچاق در شهرستان کشف وضبط شد.
فرماند انتظامی گچساران ادامه داد: در این زمینه ۱۰۷ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.
موسوی با بیان اینکه امسال تعداد ۲۱۷ متخلف در زمینه قاچاق کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شده اند، افزود: دستگیری قاچاقچیان کالا در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: عمده کالا‌های قاچاق کشف شده شامل انواع گوشی تلفن همراه، وسایل صوتی و تصویری، نوشیدنی ها، پوشاک لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد خوراکی بوده است.
فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد هفت هزار و ۵۰۵ تماس تلفنی با نیروی انتظامی تماس حاصل شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است، اذعان کرد: ۸۰ درصد این ماموریت‌ها عملیاتی شد.
موسوی ادامه داد: امسال ۱۳۷ نفر سارق منازل و خودرو در شهرستان دستگیر شدند.

کاهش نزاع دسته جمعی در چند سال اخیر
وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۵ تاکنون نزاع دسته جمعی و فردی در شهرستان کاهش داشته است، افزود امسال نزاع دسته جمعی ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

کاهش تصادفات درون و برون شهری
فرمانده انتظامی گچساران به تصادف درون و برون شهری اشاره و خاطرنشان کرد: امسال تصادفات درون شهری ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش، اما فوتی‌های ناشی از تصادفات در درون شهری ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
موسوی ادامه داد: امسال تصادفات برون شهری ۵۸ درصد کاهش که منجر به کاهش فوتی ۷۱ درصدی شده است.

کاهش ۱۰۰ درصدی جرائم خشن
وی ادامه داد: جرائم خشن و سرقت به عنف در شهرستان ۱۰۰ درصدکاهش یافته است.
موسوی بیان کرد: در حال حاضر ۷۰ فقره پرونده مربوط به جرائم فضای مجازی و هتک حرمت تشکیل شده است.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین