کد خبر: ۱۶۱۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ پرونده واگذاری زمین‌های منابع ملی در این شهرستان پس از بررسی‌های کارشناسی و بازدید‌های میدانی فسخ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"به نقل از ایرنا، مجید نظری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران اظهار داشت: این طرح‌ها که در سال‌های گذشته با هدف اجرای طرح‌های تولیدی واگذار شده بود به دلیل انجام فعالیتی غیر از آنچه در قرارداد معین شده فسخ شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۴۰ پرونده دیگر زمین‌های واگذار شده منابع ملی در کمیته فنی گچساران در حال بررسی است و زمین‌های واگذار شده به افرادی که بر خلاف قانون اقدام به تغییر کاربری داده‌اند، فسخ خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد: امسال با توجه به شعار جهش تولید افراد بیشتری برای دریافت زمین از محل منابع ملی و اجرای طرح‌های تولیدی مراجعه می‌کنند که برای هر متقاضی از مجاری مربوطه ارزیابی‌های لازم انجام تا از آسیب رسیدن به منابع ملی و به هدر رفتن این سرمایه‌ها پیشگیری شود.

نظری ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ هکتار زمین در گچساران از دست سودجویان خارج شده است که با توجه به اینکه پارسال ۳۲ هکتار زمین از دست سودجویان خارج شد افزایش چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه صیانت از عرصه‌های طبیعی به عنوان گنجینه ارزشمند ملی نیازمند زیرساخت‌هایی مانند نیروی انسانی و تجهیزات است، گفت: اداره منابع طبیعی گچساران با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران عنوان کرد: کارکنان منابع طبیعی این شهرستان در بسیاری از روز‌ها تا ۱۸ ساعت فعالیت شغلی دارند.

نظری اظهار داشت: در حالی که ۳۰ نیروی انسانی برای این شهرستان تعریف شده است هم اکنون تنها ۱۶ نفر در اداره منابع طبیعی مشغول بکار هستند که شمار پرسنل رسمی اندک است.

وی عنوان کرد: برخی از نیرو‌های انسانی شاغل در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران بازنشسته شده اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: تلاش می‌شود تا با سپردن چندین وظیفه به هر نفر کمبود نیرو جبران شود، اما با توجه به اهمیت صیانت از منابع طبیعی در مقابل تهدیدهایی، چون آتش سوزی، قاچاق چوب و نیاز به نظارت بر نحوه استفاده از زمین‌های ملی واگذار شده نیاز به تقویت نیروی انسانی در این اداره وجود دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سلام.خدانکنه کارکسی به منابع طبیعی وامورآب گجساران کشیده بشه کسی پیدانمیشه جوابگوباشه.هشت صبح به بعدنگهبان منابع طبیعی بیشتروقتهامیپرسه باکی کارداری آهافلانی مأموریته یاکروناست امروزاستراحته فردامیاد.امتحان کنیدوباورکنید
محمدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
من نميدونم چه گيري دادن به گچساران
بابا جمعيت زياد شده چرا نميخواين شهرو گسترش بدين
تو امريكا و اروپاشم شهراي كوچيك تو خونه ساكنن نه اپارتماناي قفس مانند
هرشهري يه گسترشي يه پيشرفتي داره گچساران فقط دنبال حاشيه ان كه شهرو كه يه بيابون وسيعه گسترش ندن واقعاا چرا؟ چرا زميناي مسكوني رو افزايش نميدين؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار