تاریخ انتشار:۱۵:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: در ایام محرم ۴۰۰ مبلغ و روحانی به مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد اعزام می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به متمایز بودن برنامه‌های محرم امسال با وجود شرایط کرونایی گفت: مسئولان، هیات‌های عزاداری و مردم باید بستر‌های لازم برای رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی را فراهم کنند چراکه سلامتی مردم در برگزاری عزاداری محرم خط قرمز ما است.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری افزود: به مناسبت ماه محرم حدود ۴۰۰ مبلغ و روحانی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند و این موضوع فرصتی برای آگاهی بخشی و تبیین دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: حتی الامکان مراسم عزاداری محرم در فضای باز برگزار شود و انتظار داریم تا جایی که امکان دارد برای عزاداری محرم خیابان‌ها مسدود نشوند.

حجت الاسلام افتخاری از راه اندازی روضه‌های خانگی با همکاری صدا وسیما خبر داد و گفت: عزاداران باید با ماسک در مراسم عزاداری محرم حضور یابند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان افزود: استفاده از طبل و سنج ممنوع است و ساعات عزاداری نسبت به سال‌های قبل کمتر خواهد شد.

حجت الاسلام افتخاری تاکید کرد: پذیرایی در مراسم عزاداری محرم به صورت بسته بندی انجام شود و انتظار داریم که نذورات در حوزه اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از کرونا ویروس باشد.

وی ادامه داد: هیات‌های عزاداری باید در سامانه" بیرق" این سازمان نام نویسی کنند و هیات‌ها حق برگزاری مراسم بدون مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی را ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حدود هزارو ۲۷۰ هیات عزاداری در استان وجود دارد که در ایام محرم حدود ۸۰۰ هیات فعال خواهد بود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.