تاریخ انتشار:۱۴:۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری هرگونه مراسم در تالار‌ها و باغ‌ها و تجمعات ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش "عصر دنا"، احد جمالی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه ساماندهی جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برگزاری هرگونه مراسم در تالار‌ها و باغ‌ها و تجمعات ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخوردار قانونی می‌شود.
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم فرهنگ سازی صحیح، افزود: باید مهارت‌های زندگی اسلامی و سالم در زندگی افراد به عنوان یک جامعه اسلامی نهادینه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه فرهنگ موفق و غالب در جامعه گفتمان بوده و خانواده‌ها باید به فرزندان خود روش صحیح زندگی کردن را قبل از ورود به زندگی متأهلی آموزش دهند.
جمالی با بیان اینکه یکی از دلایل اساسی که سبب می‌شود در برخی از زندگی‌ها مشکلاتی بین زوجین پیش بیاید عدم صبوری است، ابراز کرد: اگر در زندگی فردی و اجتماعی ما صبر پیشه کنیم و تلخی و شیرینی زندگی را بپذیریم با مشکلات کمتری روبه‌رو خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان استان خود را محدود به دستورالعمل‌های ارسالی از وزارت نکنند و دنبال ایجاد ابتکارات جدید و نوآوری باشد و سعی شود با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات ازدواج راهکار‌های لازم را پیش بینی کنند و بانک‌ها سعی کنند در این زمینه بویژه در بحث ضمانت همکاری لازم و ویژه را داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاثیر کرونا بر تمام جوانب زندگی جامعه جهانی، ادامه داد: کرونا بر مساله ازدواج نیز نظیر سایر موارد تاثیر خود را گذاشته است.
جمالی افزود: در شرایط کنونی در زمینه برگزاری جشن‌های عروسی مخالف ازدواج وجشن نیستیم، منتها سلامتی جامعه برای ما در اولویت بوده و کرونا اگرچه مشکلاتی را بوجود آورده است، اما می‌تواند در بحث ازدواج در کاهش هزینه‌ها و اکتفا کردن مردم به برگزاری جشن‌های ساده کمک شایانی کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار