تاریخ انتشار:۱۵:۳۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: کلنگ خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد وپارک ساحلی امید یاسوج به زمین زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، استاندار این استان در مراسم کلنگ زنی خانه مطبوعات با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم این طرح تا پایان سال به بهره برداری برسد گفت: باپیگیری‌های انجام شده برای بهره برداری این طرح اعتباری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اختصاص یافته است.

حسین کلانتری افزود: ساختمان خانه مطبوعات در دو طبقه و با زیر بنای ۱۲۰ متر برای هر طبقه احداث می‌شود.

وی بر ساماندهی رسانه‌های استان تاکید و بیان کرد: هدف از احداث چنین مجتمع‌های فرهنگی ایجاد محلی برای تبادل نظر و هم اندیشی اصحاب رسانه و قلم است.

حسین کلانتری با بیان اینکه نخبگان خبری استان در مقایسه با سایر استان‌ها در همه زمینه ها فعال‌تر هستند اضافه کرد: خانه مطبوعات باید مکانی برای نقد و مطالبه گری، بیان مشکلات و مسائل جامعه و روشنگری باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از آغازاحداث پارک ساحلی امید یاسوج با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۱۰ هکتار خبرداد.

کلانتری در مراسم آغاز به کار ایجاد پارک ساحلی امید یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد استان زیبایی است و شهر یاسوج می‌تواند همچون نگینی در کشور بدرخشد و این مهم مشروط به استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک در این منطقه (روبروی پارک ساحلی یاسوج) یکی از خواسته‌های به حق مردم بود، گفت: این مکان با احداث پارک آباد می‌شود و شاهد سیما و منظر مطلوبی خواهیم بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.