کد خبر: ۱۶۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۳۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: روز چهارشنبه نتیجه کمیسیون تحقیق در صحن علنی ارجاع می‌شود و درصورتی که هیئت رئیسه تصویب کند اعتبارنامه به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حسین خسروی‌اسفزار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در جریان اعتبارنامه «تاجگردون» ابتدا در شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی بررسی به رأی گذاشته شد و پس از  تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد.

وی بیان داشت: با توجه رأی نمایندگان این اعتبارنامه پس از تصویب در صحن علنی مجلس مجدداً به کمیسیون تحقیق مجلس جهت رسیدگی بیشتر ارجاع شد که در این کمیسیون نیز تأیید شده است.

عصر یکشنبه در یک جلسه سه ساعته نیز ۴۰ نفر از نمایندگان مستندات معترضین به اعتبارنامه «تاجگردون» را گوش دادند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عصر یکشنبه در یک جلسه سه ساعته نیز ۴۰ نفر از نمایندگان مستندات معترضین به اعتبارنامه «تاجگردون» را گوش دادند.

خسروی مطرح کرد: برخی از معترضین مدعی بودند کمیسیون تحقیق وقت کافی جهت بررسی بیشتر مستندات معترضین به اعتبارنامه «تاجگردون» را نداشته و برخی از نمایندگان هم مدعی بودند کمسیون وقت بیشتری باید برای شنیدن صحبت وی می‌گذاشت.

وی عنوان کرد: مطالب خوبی در این جلسه شنیده شد که یکی از نمایندگان عضو کمیسیون تحقیق بوده سه نوبت به حوزه انتخابیه «تاجگردون» سفر کرده و ۸۰ ساعت صحبت‌های مردم مسؤولین را بررسی کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: روز چهارشنبه نتیجه کمیسیون تحقیق در صحن علنی ارجاع می‌شود و درصورتی که هیئت رئیسه  تصویب کند اعتبارنامه به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد.

خسروی با تأکید براینکه در شرایط کنونی که حل مشکلات معیشت و اقتصاد باید در رأس برنامه‌های مجلس قرار گیرد، افزود: یکی از راه‌های حل مشکلات معیشت و اقتصاد مبارزه با فساد است که نمایندگان مجلس در این موضوع  ابتدا از داخل مجلس شروع کرده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلب قدیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
واقعا فساد باید از مجلس ریشه کن شود و این مجلس انقلابی اولین اقدامشان باید حذف افراد رانتخوار و مفسد باشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.