تاریخ انتشار:۱۳:۰۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: هنر مدیریت در کمبودها و نداری‌های اعتباری و همچنین سختی‌ها نمایان می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مهدی روشنفکر در بازدید از روستاهای دهستان دشتروم بویراحمد با تشریح شرایط اقتصادی کشور و درآمدهای موجود اظهار داشت: هنر مدیریت در زمان کمبودها و نداری اعتباری نمایان می‌شود و گرنه اگر پول باشد هر کسی می‌تواند هزینه کند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با مردم بودن و حضور در بین آنان از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی-مردمی است زیرا در این شرایط مشکلات از نزدیک دیده شده و در حد توان می‌تواند مشکلات را برطرف کنند و مسئول باید جوابگو باشد.

وی با اشاره به‌حضور مردم استان در 8 سال دفاع مقدس و کسب رتبه نخست تقدیم شهدا به نسبت جمعیت در بین تمام استان‌های کشور ادامه داد: این مردم در تمام صحنه‌ها در کنار انقلاب و نظام بوده‌اند و شاسیته بهترین خدمات هستند و هرگونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

روشنفکر به مردم دشتروم قول داد بر وعده خود با مردم مبنی بر "صادق بودن با مردم" وفادار بماند و تاکید کرد: شهید بهشتی جمله قشنگی دارند که "من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می‌دهم" و من شک ندارم مردم "برخورد صادقانه را بر لبخند کاذبانه ترجیح می‌دهند".

وی توسعه کشاورزی با هدف افزایش درآمد، رفاه و نیز ممانعت از مهاجرت را با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در دشتروم ضروری دانست و گفت: مطالعه سد سرگچینه برای مدیریت منابع آب و توسعه کشاورزی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار بگیرد تا در صورت امکان اجرایی شود.

روشنفکر خواستار توجه به زیرساخت‌های بهداشتی، ورزشی و آموزشی شد و ادامه داد: برطرف شدن مشکل آب شرب و کشاورزی، در مدار قرار گرفتن برخی چاه‌های آب بلا استفاده، اجرای طرح هادی روستایی، آنتن‌دهی تلفن همراه و رفع قطعی مکرر برق در زمستان از جمله مهمترین خواسته و مطالبه مردم دهستان دشتروم در این سفر از مسئولان بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای تحقق این خواسته‌های به‌حق مردم اقدام کنند.

برچسب ها: مهدی روشنفکر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.