تاریخ انتشار:۱۳:۰۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۹
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرستان تعدادی از واحدهای صنفی بازار شهر دوگنبدان از فردا پنجشنبه ۱۲ تیرماه جاری به مدت یک هفته تعطیل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی خوان پایه روز چهار شنبه در نشست ستاد کرونا گچساران با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) افزود: این اقدام با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نیز مدیریت و کنترل حضور شهروندان با همراهی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: واحد های صنفی شامل قهوه خانه ها، گیم نت، اماکن ورزشی، آرایشگاه ها و دفاتر پیشخوان است.

خوان پایه اظهار داشت: همچنین رستوران ها، کبابی ها و فست فودها فقط بصورت بیرون‌بر می‌توانند فعالیت کنند.

خوان پایه بر لزوم همگرایی عمومی، همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم با مسوولان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ۵۴تخت برای بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهید رجایی، صنعت نفت و بی بی حکیمه این شهرستان اماده شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

خوان پایه با اشاره به اینکه یک بخش ویژه از بیمارستان شهید رجایی برای انجام روند درمان احتمالی مبتلایان به کرونا در نظر گرفته شده‌ افزود: از تعداد تخت های در نظر گرفته شده برای بیماران مبتلا به کرونا ۳۶ مورد در بیمارستان شهید رجایی است.

وی گفت: ۱۱ تخت آی‌سی‌یو در بیمارستان های این شهرستان وجود دارد که ۶ تخت آن برای بیماران احتمال کرونا در نظر گرفته شده است.

خوان پایه ابراز کرد: رعایت ضوابط و مقررات مربوط به کف و دفن افراد مشکوک و مثبت، اطلاع رسانی در خصوص عدم برگزاری مراسمات عزارداری و عروسی،رعایت دقیق موازین بهداشتی واحدهای صنفی از دیگر اقدامات پیشگیرانه است.

وی گفت: تاکنون ۳۴ جلسه در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان تشکیل و ۳۰۰مصوبه اجرایی شده است.

خوان پایه اظهار داشت: ۱۹ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری بوده که از این تعداد ۲ نفر در بخش ای سی یو هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.