تاریخ انتشار:۰۷:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: هنرمند ، مستندساز و فعال محیط زیست از نجات دو جوان از مرگ حتمی توسط نجات غریق کهگیلویه و بویراحمدی در تنگ براق خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید جواد هادی اصل اظهار کرد: طی روز گذشته جوان 24 ساله اهل شیراز بر اثر بی احتیاطی و عدم اطلاع از فنون شنا در منطقه گردشگری تنگ براق اقلید فارس غرق می‌شود و در حالی که همه گردشگران مات و مبهوت شاهد مرگ این جوان و فرو رفتنش به عمق شش متری آب بودند.

این هنرمند کهگیلویه وب ویراحمدی افزود: مهرداد منوچهری از چهره‌های شاخص نجات غریق و غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد که جهت تفریح به آن منطقه رفته بود به صورت اتفاقی در صحنه حاضر می‌شود و با اقدام سریع جوان مغروق را در زیر آب پیدا می‌کند و در حالی که دچار گرفتگی عضلانی شده بود و ثانیه‌ای بیشتر تا مرگ حتمی فاصله‌ای نداشت او را به بالا میکشد و با اعمال cpr و کمک های اولیه جان این فرد را نجات می‌دهد.

هادی‌اصل گفت: ساعاتی بعد باز هم فرد دیگری که از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود مجدد دچار حادثه شده و غرق می‌شود و باز هم منوچهری در اقدامی فوری و تحسین بر انگیز او را نیز نجات می‌دهد.

مهرداد منوچهری که خود از مربیان برجسته شنا و نجات غریق استان است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تنگه براق سالانه شاهد تعداد زیادی از گرشگران از استان ما و استان‌های همجوار است و تاکنون در سالهای اخیرچند نفر در آب های این تنگه فوت کرده‌اند که باید برای این منطقه ناجی غریق در نظر گرفته شود در غیر این صورت باز هم شاهد مرگ عزیزانمان خواهیم بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین