تاریخ انتشار:۰۷:۳۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: روستای شهنیز از توابع بویر احمد به نمایندگی از ۶۰ روستا در کهگیلویه وبویراحمد به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در مراسم افتتاحیه ایستگاه پرسرعت در شهنیز گفت: علاوه بر این روستا چند روستای مجاور هم از ظرفیت این ایستگاه برخوردار شدند.
حسین کلانتری به اهتمام دولت برای برخورداری روستا‌ها از خدمات زیرساختی از جمله شبکه‌های مخابراتی برق، گاز و آب آشامیدنی اشاره کرد و افزود: تا پایان سال ۱۶۱ روستای بالای ۲۰ خانوارِ باقی مانده هم به ایستگاه‌های پرسرعت متصل می‌شوند.
وی اضافه کرد: دسترسی به اینترنت نسل جدید برای روستا‌ها از اولویت‌های حوزه فناوری اطلاعات است که می‌تواند به توسعه ارتباطی روستاه‌ها کمک کند.
کلانتری در مراسم ویدئو کنفرانس که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: با تخصیص ۲۳۶ میلیارد ریال حدود ۶ درصد از روستا‌های که به تازگی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند در کهگیلویه وبویراحمد بوده است.
استاندار کهگیلویه وبویر احمد به جمعیت ۲۱ هزار نفری مارگون اشاره و بیان کرد: با اتصال این روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات، زمینه دسترسی آسان به اینترت پر سرعت و بهره مندی از مزایای آن را فراهم می‌شود.
همچنین غلامپور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هم گفت: با افتتاح ایستگاه تلفن همراه فور جی زمینه توسعه‌ی گردشگری، بازار یابی، آموزش خدمات بهداشتی و بانکی فراهم می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز با اتصال هزار و ۳۴ روستا در کشور زمینه بهرمندی مردم در روستا‌ها از خدمات ارتباطی پر سرعت فراهم می‌شود.
جهرمی افزود: بیش از ۳ هزار و ۴۰ میلیارد ریال برای اتصال این روستا‌ها به خطوط ارتباطی پرسرعت تخصیص یافته است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین