تاریخ انتشار:۱۷:۲۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
نخستین نماز جمعه سال جدید
عصر دنا: امام جمعه یاسوج از راکد ماندن طرح‌های نیمه تمام در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، امام جمعه یاسوج و نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نخستین نماز عبادی سیاسی سال ۹۹ این شهر که امروز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به روز ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی گفت: جهادگران با روحیه انقلابی در بخش‌های مختلف خدمات مطلوبی ارائه کردند و اگر با همان روحیه کار شود پیشرفت‌های عظیمی حاصل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نصیر حسینی با بیان اینکه طرح‌های فراوانی در نقاط مختلف استان نیمه کاره رها شده اند افزود: مسئولان برای رفع مشکل بر روی طرح‌هایی که بیشترین بازدهی را دارند و مورد نیاز مردم هستند تا راه اندازی کامل تمرکز کنند.

وی با بیان اینکه موضوع کشاورزی و دامداری از پایه‌های تولید و اشتغال جامعه است ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در کشور و استان برای توسعه کشاوری وجود دارد که باید موانع در این حوزه برداشته و زیرساخت‌ها فراهم شود.

امام جمعه یاسوج و نماینده، ولی فقیه در استان همچین به راکد ماندن برخی طرح‌های کشاورزی به ویژه در مناطق گرمسیری استان اشاره و اضافه کرد: باید با اجرای طرح‌های عام المنفعه در مناطق کمتر توسعه یافته استان تحول اقتصادی ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: هنر این نیست که طرح‌های جدید ارائه دهیم، هنر واقعی تکمیل و راه اندازی طرح‌ها است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان و کشور اضافه کرد: ۴۰ سال در برابر دشمن و تحریم ایستادگی کردیم و اگر این ظرفیت‌ها نبود شکست ما حتمی بود.
نماینده، ولی فقیه در استان به تحریم فرمانده نیروی انتظامی ایران توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند قدرت نیروی انتظامی را که اجازه ناامنی و بی‌نظمی در کشور را نداده است خدشه دار کند.

حجه الاسلام سید نصیر حسینی با انتقاد از حضور مردم استان در تجمعات و افزایش آمار مبتلایان به کرونا ادامه داد: حضور افراد در اجتماعات خطری جدی است که تلاش نیرو‌های درمانی را بی ثمر می‌کند.
یادآوری می‌شود نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه یاسوج در سال جدید امروز بیست و سوم خرداد پس از گذشت بیش از سه ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور جمعی از نمازگزاران در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد.
برچسب ها: امام جمعه یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.