تاریخ انتشار:۱۹:۳۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
فرماندار باشت در گفتگو با عصردنا:
عصر دنا: فرماندار باشت گفت: اینکه مسئولی در محل حضور به موقع داشته باشد می تواند انگیزه ای برای نیروها و سازمان ها باشد که بتوانند خیلی سریع وارد عمل شوند و حضور فیزیکی مسئولان ولو با کت و شلوار می تواند تاثیر گذار باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار «عصر دنا»، گفت: تیم های تخصصی از طرف فرمانداری باشت، منابع طبیعی و محیط زیست فورا به منطقه پیچاب باشت اعزام و خوشبختانه امروز صبح موفق به مهار آتش شدند.

فرماندار باشت افزود: تیم های تخصصی از مردم، دوستداران محیط زیست، منابع طبیعی و سازمان محیط زیست تشکیل دادیم که آمادگی کامل برای مقابله با بحران های آتش سوزی را داشته باشیم. اگر در آتش سوزی پیچاب به موقع عمل نمی شد و نیروها را با بالگرد اعزام نمیکردیم، معلوم نبود چه فاجعه ای رخ دهد.

وی گفت: علاوه بر مرتع طبیعی و درختان بلوط، باغات و نهالستان های دیم در منطقه وجود دارد که احتمال داشت کامل از بین بروند. با رصد کامل منطقه و هلی بورن نیروها به کمک بالگردها و استفاده از طرفیت مردم محلی و همکاری دهیاران منطقه توانستیم به موقع آتش را خاموش کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه ها اعلام می کنند که مسئولان با کت و شلوار در محل آتش سوزی حضور پیدا می کنند که دامن زدن به این مسئله فکر نمیکنم به خاموش کردن آتش کمک نماید. اینکه مسئولی در محل حضور به موقع داشته باشد می تواند انگیزه ای برای نیروها و سازمان ها باشد که بتوانند خیلی سریع وارد عمل شوند و حضور فیزیکی مسئولان ولو با کت و شلوار می تواند تاثیر گذار باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی عملکرد و وظایف خود باشند گفت: یکسری گروه های دوستدار محیط زیست از مردم، بسیج، منابع طبیعی و سایر اقشار در باشت تشکیل دادیم و کارت عضویت و فعالیت نیز صادر شده که آمادگی مقابله با بحران های آتش سوزی را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.