تاریخ انتشار:۰۰:۴۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای جهش تولید و توسعه اقتصادی و تسهیل در انجام امور، باید استان گمرگ تخصصی داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: باید در سال جهش تولید، رشد فزاینده ای در بخش تولید، اشتغال و صادرات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال در سال جاری در صدر فعالیت‌های اقتصادی قرار گرفته است، گفت: این امر نیازمند تلاش و تعامل و همکاری بیشتر و حمایت بیشتر بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی است.

صمیمی دوست افزود: در راستای جهش تولید باید تسریع در تکمیل طرح‌های در دست اجرا در دستور کار قرار گرفته و سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه موانع و مشکلات واحدهای نیمه فعال باید رفع شود، گفت: همچنین با توجه به ظرفیت‌های استان باید زمینه ایجاد گمرک تخصصی در استان فراهم و این گمرک در استان راه اندازی شده و با توجه به تولیدات و محصولات تولیدی در بخشهای مختلف در استان باید صادرات استان توسعه یابد.

معاون اقتصادی استاندار افزود: از مهمترین برنامه‌های بخش اقتصادی استان توسعه بخشهای فعال تولید و افزایش ظرفیت تولید در واحدهای مختلف تولیدی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.