تاریخ انتشار:۰۷:۵۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی؛
عصر دنا: هزار و ۵۰۰ واحدصنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی به دستگاه قضایی کهگیلویه وبویراحمد معرفی شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگوی ویژه خبری شبکه دنا با تاکید بر اینکه در این ایام نظارت‌ها و برخورد بامتخلفان بیشتر می‌شود گفت: ۷۶۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های های بهداشتی پلمب شده اند.
حسین فروزان افزود: مواردی مانند استفاده نکردن از تجهیزات حفاظت فردی مثل ماسک و دستکش در فروشگاه‌ها و عرضه مواد غذایی توسط متصدیان فروشگاه‌ها بدون استفاده از ماسک و دستکش از موارد تخلفات بهداشتی محسوب می‌شود.
وی از فعالیت ۱۴۰ بازرس در استان خبر و ادامه داد: موارد تخلف در این حوزه بسیار زیاد بوده و به طور مکرر واحد‌های متخلف به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند و پلمپ روزانه واحد‌های متخلف در دستور کار است.
مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: این بازرسی‌ها جواب‌گوی پیشگیری از افزایش ابتلا به کرونا نیست و نیاز است تمامی مردم، اصناف، بازاریان و متولیان در رعایت اصول بهداشتی کمک کنند.
آقای فروزان از همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این بازرسی‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ۳۶ هزار مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده که ۷۶۰ واحد به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی پلمب و هزار و ۵۰۰ واحد به دستگاه قضایی معرفی شده اند.
وی بیان کرد: محدودیت‌هایی در زمینه این بازرسی‌ها وجود دارد و نمی‌توان به منظور رعایت الزامات بهداشتی یک بازرس را ۲۴ ساعته در یک مکان نگه داشت، بنابراین نیاز به کار فرهنگی در این راستا به شدت احساس می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.