تاریخ انتشار:۱۴:۳۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، احد جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی ایچاد شده در استان گفت: در بحث آتش سوزی بیشتر به دنبال معلول هستیم ولی کمتر دنبال عوامل آتش سوزی هستیم که چه کسانی بودند‌ و هستند که این موضوع در شورای تخصصی تامین استان بحث شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این احتمال وجود دارد بعضی از آتش سوزی ها میتواند عمدی باشد کما اینکه در چندین مزارع اتفاق افتاده است.

وی اظهار داشت: در برخی از آتش سوزی ها افرادی دستگیر و ادله محکمه پسند نیاز داریم، آتش سوزی در کوه خائیز از سمت خوزستان شروع شده بود و بنابر دلایلی نتوانستند آتش را کنترل کنند. مدیریت خائیز برعهده سازمانهای استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد نه خوزستان، شیب کوه بسیار زیاد و شدت باد بالا است‌.

جمالی گفت: کمال تشکر از نیروهای مردمی در خاموش کردن آتش را دارم و عین خدمت در جنگ، کمک و همت وافری در خاموش کردن آتش داشتند، نیروهای محیط زیست، هلال احمر و همه مسئولان تمام تلاششان را کردند. در ۵۴ نقطه کشور آتش سوزی داشتیم و در استانهای همجوار نزدیک ۱۰۰۰ هکتار سوخته ولی استان ما بیشتر از همه انعکاس یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد حضور فیزیکی استانداری در مسئله آتش سوزی گفت: یه مسئول داریم آقای اتابک فرماندار کهگیلویه که خودش رفت بالای کوه و میگفت یا باید آتش را خاموش کنیم و یا باید جنازه من برگردد!

وی در مورد کمبود امکانات افزود : حدود ۱۰۰ دمنده در روزهای آینده به استان وارد خواهد شد، باید نیروهای داوطلب مردمی ساماندهی و آموزش های لازم را ببینند و باید این آمادگی وجود داشته باشد هم برای مردم و هم مسئولین.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در مورد خبرهای کرونایی افزود: برخی از اخباری که در زمان کرونا از استان و سایت ها خارج شده است، سر از شبکه های رسانه های منافقین درآورده و خوراک رسانه های غربی شدند.

جمالی در بحث کلیپ مدیرکل مدیریت بحران گفت: به دستور استاندار ماموریت پیدا کردیم به منطقه آتش سوزی خائیز اعزام شویم. در تماس های تلفنی، مدیرکل مدیریت بحران استان جوابگوی استاندار نبوده و موبایلش خاموش بود. فرماندار تماس گرفته بود ولی جوابگو نبود.

وی اظهار کرد: بنده تماس گرفتم وقتی جواب داد، گفت مریضم و بستری هستم، به هرحال اگر مریض هم باشند بالاخره معاون و نیروی زیردست که دارد. مدیرکل مدیریت بحران به ما گفت، بذارید دو سه روز دیگه خودش خاموش میشه! مدیری که تخلف میکنه باید برخورد بشه!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.