کد خبر: ۱۵۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دادستان یاسوج:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در مورد رسانه‌ها و حاشیه‌ها گفت:خبرنگاران استان براساس علاقه و دست خالی و بدون هرگونه مزایایی، تمامی تلاششان را میکنند، ولی نباید رسانه از رسالتش خارج شود.

وی افزود: ایام نوروز امسال شرایط خاصی بوده است، ولی رسانه‌ها تیتر‌های خیلی تندی علیه مسئولان استان زدند، ولی به گفته معاون وزیر یکی از بهترین استان‌ها در کنترل بیماری کرونا بودیم و همکاری بسیار خوبی با سازمان‌ها وجود داشت.

ملک حسینی گفت: رسانه‌ها به نقش حاکمیت در کنترل کرونا در استان زیاد نپرداختند. گاهی یک تیتر رسانه‌ای میبینیم که علیه استاندار زده میشه که خیلی منصفانه نیست. برخی مسئولین عالی رتبه شب انتخابات مسئولیتشان محدود شد.

دادستان مرکز استان اظهار داشت: در مسئله انتخابات به حاشیه‌های فراوانی پرداخته شد که بیشتر رسانه‌ها به این مسائل دامن زدند و آرام‌ترین انتخابات را در تمامی دوران داشتیم و انتخابات به سلامت برگزار شد.

وی گفت: در مدیریت کرونا مسئولان استان بیشترین تلاش را کردند، حتی کارخانه الکل سازی که ده سال تعطیل بود را توانستیم راه اندازی کنیم و مسئولان استان با تمام ظرفیت پای کار آتش سوزی بوده و هستند.

ملک حسینی بیان داشت: ظرف یک روز ۶ بالگرد آبپاش به منطقه اعزام شد، در تمامی کشور‌های دنیا از جمله امریکا و استرالیا آتش سوزی‌های بدتری رخ داده است، منصفانه این است که زحمت‌ها را ببینیم.

داستان یاسوج افزود: سیاست دستگاه قضا مبنی بر آزادی رسانه هاست، ولی بعضی از رسانه‌ها تیتر‌های تندی میزنند و تناقضات فراوانی در تیتر‌های رسانه‌ها وجود دارد و رسانه‌ها حاشیه‌های معاون سیاسی استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان و نماینده مجلس را زیادی کش ندهند.

وی گفت: مقایسه سروک یاسوج با باستی هیلز تهران کاملا اشتباه است، ما امروزه در شهر یاسوج هزاران آسیه پناهی داریم و باید سیاستی در پیش بگیریم که نه آسیه پناهی‌ها پیش بیاید و نه باعث زمین خواری در استان شویم، تخلفات را نباید توجیه کرد، ولی یک شبه نمیتوان با بیل و لودر خانه‌های غیرمجاز را تخریب کرد.
برچسب ها: دادستان یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
الحق ک دادستان قاطع و مردم داریست.خدا حفظش کنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.