کد خبر: ۱۵۷۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۵۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
معاون سیاسی استاندار در گفتگو با عصر دنا:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار عصر دنا، گفت: آتش سوزی از چند روز قبل از سمت بهبهان شروع شده بود و متاسفانه مسئولین بهبهان خبر ندادند و کار خاصی هم نکردند تا آتش سوزی وارد حوزه کهگیلویه شد.

وی ادامه داد: امروز خود ما با استاندار حضور فیزیکی داشتیم و دستگاه‌های مختلفی حضور داشتند. بالگرد‌های هوانیروز با تلاش‌ها و هماهنگی‌های استان دار بیش از ۲۰ سورتی پرواز داشتند. یکسری نیرو‌های محلی، هلال احمر، منابع طبیعی و محیط زیست حضور و در حال اطفاء حریق هستند.

جمالی افزود: هنوز آتش سوزی ادامه دارد، ولی تیم‌های مختلفی برای جلوگیری از نفوذ آتش به سمت سد مارگون به راه افتاده اند. گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در این مناطق وجود دارد که جزء سرمایه‌های استان هستند. فردا چندین هلی کوپتر‌های آبپاش به کمک نیرو‌ها خواهند آمد.

وی افزود: تنها کار موثری که می‌توان انجام داد حضور بالگرد‌های آبپاش می‌باشد که فردا اعزام خواهند شد.

جمالی در واکنش به اظهارات تند تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس و حمایت از مدیرکل مدیریت بحران افزود: مسئولین باید جوابگو باشند و حضور فیزیکی داشته باشند وقتی نباشند ما برخورد میکنیم ولو هر شخصی میخواهد باشد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قطعه شعری از شیخ بهایی بسنده و با جمله العاقل یکفی بالاشاره گفت: آنکس که بدم گفت، بدی سیرت اوست/ آنکه مرا گفت نکو، خود نیکوست/ حال متکلم از کلامش پیداست/ از کوزه همان تراود که در اوست!

وی ادامه داد: مسئول یعنی کسی که مورد سوال واقع میشه، باید جوابگو باشه، اینکه مسئولی جواب تلفن رو نده، ما برنمی تابیم، هرکی میخواد خوشش بیاد و هرکی میخاد خوشش نیاد. ما وظیفه خودمان را انجام میدهیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
درود بر مهندس جمالی عزیز پرتلاش سختکوش واقعا حیف این انسان بزرگوار وپاکدست که این همه مورد تهمت وافتراء افرادی معلوم الحال قرارمی گیرند که نه مدیر بوده اند ونه پای کارهستند و خودشان همیشه بحران زا بوده اند جای تعجب است چرا بعضی ها خودشان را هزینه چنین مدیران ضعیف می کنند واقعا جای تاسف دارد لااقل این افراد یک کم به هوش باشندودرست قضاوت کنند مدیر می بایست در صحنه باشه این فیلم ها چیه در می آورید که آن بستری بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
احسنت بر انسان توانمند و مدیر پاک دست و نترس، درختی را که ایزد برفروزد، هرانکس پف کند ریشش بسوزد،
رضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
درود بر مهندس جمالی عزیز پرتلاش و زحمتکش سختکوش
که واقعا مانند کوه خائیزمظلوم واقع گردیده و دارد می سوزد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
درود بر مهندس جمالی زحمکش
رمضان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدا ان شا الله حفظت کند برادر جمالی عزیز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.