تاریخ انتشار:۱۵:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در بیست و پنجمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 95 جواب دریافتی از ازمایشگاه ها یاسوج، 2 مورد مثبت جدید شناسایی شد.

 دکتر پرویز یزانپناه افزود: 1 بیمار مرد در شهرستان بویراحمد و 1 بیمار زن در شهرستان لنده شناسایی شده است. 

وی افزود: بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در استان به 585 نفر افزایش یافته است.

 

به گزارش عصر دنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۹۳ جواب دریافتی از ازمایشگاه‌ها یاسوج، ۷ مورد مثبت جدید شناسایی شد.

دکتر پرویز یزانپناه افزود: ۱ بیمار مرد در شهرستان بویراحمد، ۳ بیمار مرد و ۲ بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و ۱ بیمار مرد در شهرستان لنده شناسایی شده است.

وی افزود: بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۵۸۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش عصر دنا، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع ۱۰۷ جواب دریافتی از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج ۱۳ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به ۵۷۶ نفر رسید.

وی افزود: این موارد جدید شامل ۱ بیمار مرد در شهرستان بویراحمد، ۱ بیمار مرد و ۳ بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، ۲ بیمار مرد و ۵ بیمار زن در شهرستان لنده و ۱ بیمار مرد در شهرستان بهمئی هستند.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یکی از عوامل پرخطر در انتقال بیماری کرونا است، ابراز داشت: لازم است مردم تا جایی که امکان دارد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکرده و برای حضور در مکان‌های عمومی از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پس از بازگشت به منزل نیز ضروری است دست‌ها و وسایل خود را ضد عفونی نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این مدت شاهد برگزاری تجمعات گسترده ای، چون جشن‌های عروسی و مراسمات ترحیم و تدفین بودیم، این روند می‌تواند فاجعه آفرین باشد؛ بنابراین به مردم هشدار می‌دهیم که بیش از پیش مراقب خود باشند و با سهل انگاری، سلامت خود را به خطر نیاندازند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.