تاریخ انتشار:۱۰:۲۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: با الکترونیکی شدن نسخه‌ها هزینه‌های مردم کاهش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با الکترونیکی شدن نسخه‌ها هزینه‌های مردم کاهش می‌یابد چرا که دیگر نیازی نیست مردم برای تمدید و صدور دفترچه جدید مراجعه کنند و به نوعی صرفه جویی در وقت و سایر هزینه‌ها می‌شود.
عباس نور محمدی افزود: نسخه‌ها در حوزه درمان مستقیم تامین اجتماعی و مراکز ملکی این سازمان به صورت الکترونیکی است، اما در بخش درمان غیر مستقیم از جمله بیمارستان‌های خصوصی، بیمارستان‌های دولتی، مراکز خصوصی و داروخانه‌ها این اتفاق نیفتاد.
وی اضافه کرد: برای الکترونیکی شدن نسخه‌ها در بخش درمان غیرمستقیم در سایر مراکز ما این آمادگی را داریم، اما باید طرف مقابل سازمان تامین اجتماعی، آمادگی اجرای این طرح را داشته باشد و زیرساخت‌های آن را مهیا کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با الکترونیکی شدن نسخه‌ها دفترچه‌ها حذف شده و کارت هوشمند جای آن‌ها را می‌شود.
نور محمدی با بیان اینکه این سازمان متعلق به مردم است بیان کرد: ما در حال حاضر هزینه‌های زیادی صرف خرید کاغذ برای دفترچه‌ها می‌کنیم و این کاغذ وارداتی است و با توجه به شرایط تحریم گران‌تر هم می‌شود، اما با این کار تنها یک کارت در دست مردم است و دیگر نیاز به صادر و باطل کردن دفترچه و هزینه حمل و خرید کاغذ نیست.
وی تاکید کرد: اگر از یک طرف هزینه‌ها در سازمان کم شود جایی دیگر خدمت دیگر و بهتر به مردم ارائه می‌شود.
نور محمدی بیان کرد:، چون هنوز این طرح اجرایی نشد در مورد معایب آن نمی‌توان اظهار نظر کرد، اما می‌توان برای این کارت اثر انگشت گذاشت که از آن سوء استفاده نشود، چون ممکن است این کارت دست هرکسی بیفتد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.