تاریخ انتشار:۱۱:۲۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: ۲۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد به فیر نوری متصل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد گفت: با رایزنی‌های انجام شده اعتبار  اجرای فیبر نوری ۲۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان توسط شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.
محمد هادی امیری با اشاره به اینکه اجرای فیبر نوری در محور‌های سخت گذر استان از جمله دغدغه‌های مخابرات بود افزود: در نیمه دوم سال ۹۸ محور باشت به چرام برای سرعت در انجام کار در سه مرحله و طی فرایند قانونی به پیمانکار واگذار شد.
وی ادامه داد: عملیات حفاری و کابل کشی مرحله اول، دوم و سوم طرح فیبر نوری از مرکز مخابرات شهرستان باشت تا روستای کزنگان، تابناری و چرام به طول ۸۷ کیلومتر، توسط ۳ پیمانکار انجام و در هفته ارتباطات بهره برداری می‌شود.
سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روستای بن پیر تا روستای آب شیرین شهرستان گچساران به طول ۳۳ کیلومتر به پیمانکار دیگری واگذار شده و در حال رایزنی برای تامین فیبر نوری آن هستیم.
امیری تاکید کرد: محور یاسوج به کاکان به طول ۳۳ کیلومتر و یاسوج به سی سخت به طول ۴۸ کیلومتر نیز به پیمانکار واگذار شده و به زودی کار حفاری آن توسط پیمانکار آغاز می‌شود.
گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد همواره بنا به دلایلی جزء استان‌های کم برخوردار از این تکنولوژی روز دنیا در عرصه ارتباطات بوده و به همین خاطر مشکلاتی در حوزه تلفن ثابت، سیار و اینترنت برای هم استانی‌ها به وجود آورده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.