تاریخ انتشار:۱۱:۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
عصر دنا: برای نخستین بار همایش تجلیل از مقام معلم در گچساران به صورت مجازی و با مشارکت ۳۰۰ فرهنگی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، این همایش در ارتباط چندسویه مدیرکل آموزش وپرورش استان، مدیر آموزش و پرورش گچساران و ۳۰۰ فرهنگی در سالن حکیم فردوسی گچساران برگزار شد.
در این ارتباط زنده ومستقیم که با ابتکار آموزش وپرورش گچساران برای نخستین بار و به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا برگزار شد از مقام شامخ معلمان تقدیر شد.
در این برنامه مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: تجلیل از مقام معلم تقدیر از مقام پیامبری ومحدود به یک روز وهفته نیست وجامعه مدیون معلم است.
زارعپور با اشاره به اینکه در روز‌های تعطیل و کرونایی در عملکرد معلمان، ایثارگریِ خالصانه تجلی یافت افزود: در شهرستان گچساران با برنامه ریزی و همت همکاران در زمینه تشکیل کلاس در فضای مجازی رتبه اول را کسب کرد.
هادی زارع پور ادامه داد: با اقدام ارزشمند ومسئولانه معلمان استمرار آموزش و شعار "آموزش تعطیل نیست" تحقق یافت.
در این برنامه زنده مدیرآموزش وپرورش گچساران هم گفت: نقش پیامبری معلمان وظیفه آن‌ها را سنگین‌تر کرده است.
ایوب مقیمی افزود: به پاس مقام شامخ معلم وپاسداشت این هفته و با وجود محدودیت‌های بیماری کرونایی این همایش به صورت مجازی برگزار شد.
وی ادامه داد: براساس شاخص‌های ارزیابی وشرکت معلمان در طرح انتخاب معلم نمونه، ۲ معلم به عنوان نمونه استانی و ۱۹ معلم نمونه شهرستانی معرفی شدند.
مدیرآموزش وپرورش گچساران گفت: فرهنگیان ودانش آموزان گچساران ۳۰۰ رتبه ملی واستانی در بخش فرهنگی وهنری و ۸۵ رتبه در بخش آموزش کسب کرده اند.
وی افزود: هم اکنون ۹۷ درصد مدیران و ۷۰ درصد معلمان گچساران به برنامه شاد متصل شده و ۹۱ درصد کلاس‌ها در این زمینه فعال هستند.
در این برنامه زنده حدود ۳۰۰ نفر از معلمان ۳ دوره تحصیلی گچساران حضور داشتند و برنامه‌های جذاب فرهنگی، هنری، شعر، سرود در وصف معلم اجرا شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.